fredag 2 oktober 2009

Min första prinsesstårta på skolan

& kanske den sista, det är så mycket vi ska hinna med till jul. Sen blir det praktik.
Gäller bara att hitta ett ställe, är tydligen svårt redan!
Är det någon som har tips eller förslag så är det väldans uppskattat!

Jag blev så glad av tårtbakning igår, det var så roligt att få göra sin tårta PRECIS som man vill i dekorering och färger.
Vissa gjorde svarta, vissa orange, vissa blå, vissa lila, vissa rosa.
Vissa hade bara text av pikering på, andra silverkulor eller marsipanblommor eller skylt osv.
Jag gjorde rosor, blad & pikering :)
Eftersom jag längtar efter julen en hel del så valde jag göra min i bara julens färger :)

Jag har bara bakat 2 prinsesstårtor tidigare i mitt liv, detta är tredje. Tänk vad olika de ser ut!
De andra finns också på bloggen att kika på om ni vill.

Hoppas ni får en helt underbar fredag :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar