torsdag 20 augusti 2009

Mera sugarpasteblommor

I tisdags började jag min utbildning, har varit riktigt slut då jag kommit hem.
Detta trots vi knappt haft nån riktig lektion, men det är så himla mycket intryck då allt är nytt!
Har blivit chockad över hur mycket det är tänkt man ska kunna klara av att lära sig på så kort tid under den här utbildningen.
Men det gäller att kämpa som tusan så man får lära sig ett & annat ivarjefall : ) .

Efter middagen idag så gjorde jag sockerblommor igen, blev att prova den blomformen jag inte hade testat än.
Som ni ser blev det gula blommor med silverkulor & knallrosa, även de med silverkulor.

Imorgon ska jag baka efter skolan : ) .
Längtar använda mina blommor & vara kreativ . & så ska det ju bli himla gott hihi. 



Så kika in imorrn igen & då mina vänner är det fredag & helg! Så härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar